tisdag 5 april 2011

För jag har trillat dit, jag har fallit, jag har vaknat...

Gomorrron! Här på brändö skiner solen och jag i kapp. Första natten på väldigt väldiiiigt länge (vi snackar alltså typ 3-4veckor) som jag sov ordentligt. Inga otäcka drömmar, inga hostattacker och ingen sömnlöshet, de e klart de e nice! Hoppeligen håller det i sig. Har hunnit äta morgonmål, städa och plugga lite. Nu blir det ett besök till Tritonia och sen till skolan.

Den uppmärksamme märker väl att jag har sisådär 10cm kortare hår, och jo det gör mig gråtfärdig varje gång jag tittar mig i spegeln. Mitt långa hår kom tillbaka. Men jag måste väl erkänna för mig själv att det kanske nog var välbehövligt att kapa av det lite.




Dagens fiilislåt bjuder Veronica Maggio på.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar