fredag 1 april 2011

Hello from K-town


Hej hej jätte massor hej från Karis.


Här har jag det lite fullt upp, hostar lungorna av mig, jobbar, agerar flytthjälp, lär mig "bokföringsjobb" och äter. Och försöker att inte flippa totalt. Ni vet kaoset som rådde här för 1 månad sen ligger fortfarande i. Men det är bara att inse att jag inte kan göra så mycket åt det iaf. Men det är inte lätt och därför gör jag mitt bästa för att hjälpa till här med att jobba lite och sånt... Det där försöket på att lura med Pappa på en shoppingtur kan jag bara fortsätta drömma om, för just nu lär det inte finnas tid till det. Kanske jag hinner få mina nya vårplagg i ett senare skede också.. Gäller att prioritera nu.


Ikväll hoppas jag på en skön Serendi kväll med en välbehövlig skvallergenomgång.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar