måndag 4 april 2011

How could I resist u?

Det känns och märks att jag är back in town. Har hunnit hem en vända på ca.10 minuter och sen ut på vift igen. Skulle vara effektiv, låna böcker från Tritonia och gå hem för att läsa. Men istället var det hullut muijat reunion calling. Vi traskade via Makuuni efter godispåsar och däckade som vanligt i Vasas bästa säng. Där snackade vi skit, gick igenom helgen, skrattade och klämde i oss godis som om vi inte ätit godis på ett år.

Nu är jag lyckligt tillbaka hemma i min säng, med böckerna i hög brevid mig. Nattlån var det visst. Och det betyder att böckerna ska vara tillbaka på plats imorgon innan kl.12.00. Och jag har inte ens börjat läsa ännu. Det börjar bra med den där skolaktiviteten med andra ord. Men försöker på nytt imorgon igen bara. Yeah, så här lätt ger inte jag upp! Så sov gott ni medan jag kämpar med Tematisk undervisning och litteratursyner. Som tur har jag ändå Spotify till sällskap.


weheartit

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar