torsdag 21 april 2011

HELLO från K-town!


Kunde inte börja påsklovet bättre än att kramas med min älsklings hund, du är finast!



Sedan drog jag iväg till min gamla skola/jobb för att hälsa på systeri och kolla runt lite på påskbasaren som de ordnade där. Hem kom jag med en låda muffinsar, nam! Det är ju påsklov nu, så lite får man väl fira.



Därefter kollade vi upp läget på gågatan, sol och rätt folktomt, men ändå träffade jag på några bekanta där.



Sen till dagens absoluta höjdpunkt, invigde serendis terass-säsong med absolut finaste sällskapet. Så jag har saknat dig Italiano, kärlek att ses igen!



Nu tar jag det chill på soffan, tittar på glamourama och sörplar kaffe. Men känner redan av lite leidon, som tur har jag en kaffedejt planerad in tills ikväll!  Kanske jag också hinner se saknade Tammerforsaren ren ikvl? Återstår att se.


Njuter och latar mig gör jag iaf. Hoppas ni också njuter!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar