söndag 3 april 2011

MARS månad i bilder



Och så var mars förbi och vi stegade rakt in i april. Som ni ser av bilderna var det en festrik men en jävligt bra månad. Vi efterfestade till 9 på morgonen, vi åkte pulkka, kramades, träffade en massa nya bekantskaper, levde en vecka i halaren, spenderade alltför många timmar på mäkken och ute i vasas nattliv. Dessutom upplevde jag min första (men absolut inte sista) PAMPAS och silliz ever, skrattade så tårarna rann, hade lite onödig ångest och lärde mig att det inte är lätt att bryta band. Men jag lever livet, det så kallade studielivet. Och ler brett medan jag lever. Sweet. Samtidigt vet jag att jag kanske inte prioriterat skolan på första plats nu men det är bara att rycka i skolkragen och ta tag i skiten nu!

Nu har jag haft ett veckoslut tid att andas nere i K-town. Men samtidigt vet jag inte hur mycket jag andats men jag vet att jag skall tillbaka till Vasa imoron iaf. Och det känns bra och nu har jag lite ny energi att spilla ut igen. Men nu ska jag fortsätta kramas med min favorithund och njuta av söndagskvällen.  Ha de fint.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar