torsdag 28 april 2011

Torsdag, tent och en tågresa framför mig.

En skön kväll och morgon bakom mig. Nu fortsätter dagen med packning, tent skrivning och en äcklig tågresa ner till K-town. Och däremellan borde jag hitta en present till pappa som fyller imorgon. Tips, anyone?

Dessutom känns det bittert, mycket bittert att lämna Vasa för just den här helgen. Kunde ha stått längst fram på Petris keikka, upplevt en Vasa valborg med middag, halaren, silliz, studentmössa och köret. Men inte är det helt fel heller med att fira nere i söder med fint sällskap och lite partyparty. Flera olika alternativ, återstår att se vart jag sist och slutligen hamnar. Dessutom hoppas jag att få träffa min italiano innan hon drar iväg tillbaka till Italien. Mycket planer och bara några dagar, snälla stress döda mig inte. Tillbaka i Vasa borde jag och bilen vara redan 1maj, om jag hittar fram och överlever.


Vappen -10, fullt ös nästan medvetslös. Om man sku ta det liite lugnare iår...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar